tiistai 3. tammikuuta 2012

Kohti vaaleita sävyjä

Syvien neulepettymysten runtelemana uudelleen baanalla.

Sukkia, lapasia ja tuubihuiveja on verstaalta tullut, ja harjoituksia Aviatrixilla on tehty:
Wollmeisen violetti on minun mieleeni. Pienillä säädöillä tuonkin työn saa näyttämään epäsiistiltä. Lyhennetyt kerrokset vaativat tarkkuutta - langan nostoa juuri oikealta puolelta.



Ja sitten rohkeasti Paulien kimppuun. Nysänä jätän raidat väliin ja suoriudun niistä parilla nurjalla kerroksella.

Lanka on Rowanin 4 ply softia - ohutta, tiukkakierteistä ja riittoisaa.

2 kommenttia:

  1. Kun tarpeeksi monta kertaa pettyy niin onnistuminen onkin sitten vielä mahtavampaa!

    VastaaPoista
  2. Olette nähneet tämän hatun ensimmäistä kertaa elämässäni, ja pidin siitä:) Kiitos! Lucky, koska Unkarin kieli, kuvaus Ravelry, olen valmis minun. Anteeksi jos kirjoitin takaisin yhteen, kun olen oppinut Suomen kielen, mutta en muista mitään, joten Google-kääntäjä, minä kirjoitan. Olen iloinen blogiisi, ja tämä on erittäin söpö koira Suomessa:)))

    VastaaPoista